Курс "SEO + Adwords"
Вартість індивідуального навчання - 8400 грн 6000 грн
Якщо у Вас є питання, рекомендуємо перейти на сторінку "Питання-відповідь". Там Ви знайдете відповіді на основні питання!
питання-відповідь
Програма курсу "SEO + Adwords":
- Заняття 1. Внутрішня оптимізація. Основні правила роботи з сайтом.
-
Ми розберемо
- Вивчення структури елементів внутрішньої оптимізації сторінок.
- Способи формування заголовків Title. Приклади хороших і поганих тайтлів.
- Формування тега description. Що потрібно робити, а що ні!
- Написання keywords.
- SEO - текст. Основні правила написання тексту.
- Визначення унікальності тексту.
- Дубльований контент.
- Заняття 2. Опрацювання та складання семантичного ядра. Правильний розподіл ключових запитів.
-
Ми розберемо
- Методи підбору ключових слів.
- Розподіл ключових слів на сторінках сайту.
- Що таке рівень вкладеності сторінки.
- Що таке хлібні крихти і для чого вони потрібні.
- Які посилання називають наскрізними і чого не потрібно робити.
Технічні елементи:
- Що таке sitemap.xml і навіщо цей файл потрібен.
- Створення "правильного" robots.txt
- Файл .htaccess.
- Сторінка 404.
- Що таке індексація і як зробити так, щоб сайт почав індексуватися.
- Кеш сторінки.
- Заняття 3. Поняття "посилання" і її види. Авторський алгоритм залучення посилань на сайт. Поняття тИЦ (ікс) і PR
-
Ми розберемо
- Вивчаємо види посилань.
- Як перевірити число вхідних посилань на сайт.
- Ранжирування посилань і що потрібно знати.
- Яка кількість посилань буде найбільш оптимальним і яка частота приросту (авторський алгоритм).
- Що таке тИЦ (ікс) і PR.
- Як впливає тИЦ (ікс) і PR на просування.
- Google бізнес і його допомога в просуванні.
- Заняття 4. Залучення зовнішніх посилань безкоштовними методами. Типи майданчиків, які можуть поліпшити позиції сайтуних ссылок бесплатными методами. Типы площадок, которые могут улучшить позиции сайта
-
Ми розберемо
- Як зробити розміщене посилання найбільш ефективним.
- Сайти аналізатори.
- Розміщення в каталогах.
- Розміщення в блогах.
- Розміщення на дошках оголошень.
- Форуми.
- Каталоги статей.
- Заняття 5. Який має бути правильний анкор лист. Знайомство та робота з сервісами: collaborator, gogetlinks
-
Ми розберемо
- Ідеальний анкор лист.
- Вивчення роботи сервісу collaborator. Плюси і мінуси.
- Вивчення роботи сервісу gogetlinks. Плюси і мінуси.
- Заняття 6. Знайомства та робота з сервісами: miralinks, prposting
-
Ми розберемо
- Вивчення роботи сервісу miralinks. Плюси і мінуси.
- Вивчення роботи сервісу prposting. Плюси і мінуси.
- Заняття 7. Знайомства та робота з сервісами: linksmanagement - плюси та мінуси. Що таке поведінковий фактор і як він впливає на SEO просування
-
Ми розберемо
- Вивчення роботи сервісу linksmanagement. Плюси і мінуси.
- Як працюють поведінкові чинники і до якого результату призводять.
- Як пожвавити сторінки сайту і тим самим покращити ПФ. Як збільшити залученість користувачів до сайту.
- Що краще не робити та якими сервісами не користуватися.
- Заняття 8. Аналіз конкурентів - 2 методу збору + авторська методика. Сервіси і програми перевірки позицій сайту
-
Ми розберемо
- Спосіб перший перевірки та аналізу конкурентів - швидкий, але достатньо не точний.
- Спосіб другий перевірки та аналізу конкурентів - швидкий, але платний.
- Спосіб третій перевірки та аналізу конкурентів - повільний, але досить точний (авторська методика).
- Сервіси по збору позицій сайту в пошуку.
- Заняття 9. Основні фільтри пошукової системи Google. Як не потрапити під штрафні санкції
-
Ми розберемо
- Види фільтрів пошукових систем, причини яких сайти потрапляють під фільтри.
- Фільтри Google із минулого.
- Фільтри Google сьогодні.
- Як не потрапити під фільтр та що робити, якщо так сталося.
- Заняття 10. Системи web - аналітики, робота з ними
-
Ми розберемо
- Поняття веб-аналітики. Цілі аналізу відвідуваності сайту. Засоби аналізу, зовнішні (лічильники) і внутрішні (хостинг).
- Google Analytics, Яндекс Метрика і інші системи збору статистики.
- Практика роботи з Google Analytics. Розбір інтерфейсу системи.
- Ключові індикатори ефективності (KPI).
- Складання звітів в Google Analytics.
- Вибір оптимального інструментарію для збору статистики по сайту.
- Заняття 11. Знайомство з контекстною рекламою Google Adwords (Ads). Робота з ключовими запитами
-
Ми розберемо
- Знайомимося з контекстною рекламою. Поняття контекстної реклами.
- Плюси контекстної реклами серед всіх інших сфер інтернет - реклами.
- Мінуси контекстної реклами.
- Основні показники якості. Як зрозуміти, що реклама добре налаштована і окупає інвестиції.
1. CTR.
2. Конверсія.
- Реєстрація в системі Google Adwords (Ads). Розбір всіх тонкощів і нюансів.
- Що таке семантичне ядро - ключові запити і чим їх підбирати.
- Показники, на які звертаємо увагу при підборі запитів.
- Практична робота при складання семантичного ядра.
- Групування ключових слів.
- Формуємо файл з мінус - словами - що це таке і чи так це важливо?
- Заняття 12. Створення пошукової реклами в Google Adwords (Ads). Ремаркетінг - чи так він важливий?
-
Ми розберемо
- Види і типи контекстної реклами Google Adwords (Ads).
- Визначення регіону показів. Розбір декількох нюансів.
- Бюджет і стратегія формування ціни переходу.
- Формування груп оголошень.
- Працюємо з опрацьованими ключовими запитами.
- Знайомимося з системою ремаркетингу. Плюси і мінуси даної системи.
- Налаштування ремаркетингу:
1. Створення аудиторії.
2. Впроваджуємо код ремаркетингу в сайт.
3. Створюємо контекстно - медійну кампанію.
Додаткова інформація про курс «SEO + Adwords»:
- Кількість занять - 12;
- Тип навчання - індивідуальне;
- Домашнє завдання - є;
- Сертифікат - по закінченню навчання;
- По закінченню навчання надаються презентаційні матеріали.
Що ще Ви отримуєте?
- Авторські методи просування сайтів будь-якої складності і конкуренції;
- Бази ресурсів для підтримки своїх сайтів і просування нових проектів;
- Сформований бюджет на просування сайту, який в кілька разів менше, ніж доводилося Вам платити SEOшнікам.
- Авторські методи створення рекламних кампаній;
По закінченню курсу:
- 100% розуміння, як просуваються сайти в пошуковій системі;
- Розуміння того, як просунути сайт в найкоротші терміни (3, 4 місяці, в залежності від ключового запиту).
- 100% розуміння, як працювати з сервісом Google Adwords;
- Розуміння того, як рекламувати будь-який сайт / товар / послугу.
Що потрібно для того, щоб записатися і пройти навчання в школі SEOpractic в Києві
- Перейти в контакти і зателефонувати нам, для того, щоб домовитися про перше пробне заняття, або відправити заявку на безкоштовний дзвінок і ми Вам зателефонуємо.
- Прослухати перше заняття і прийняти рішення про проходження всього курсу (перше заняття оплачується окремо і становить - 700 грн 500 грн).
- Підписати договір про індивідуальне навчання, скласти графік занять, оплатити решту занятть.