local-seo

Курс "SEO + Adwords"

Вартість індивідуального навчання - 8400 грн 6000 грн
Якщо у Вас є питання, рекомендуємо перейти на сторінку "Питання-відповідь". Там Ви знайдете відповіді на основні питання!

питання-відповідь
Програма курсу "SEO + Adwords":
Заняття 1. Внутрішня оптимізація. Основні правила роботи з сайтом.

Ми розберемо

  • Вивчення структури елементів внутрішньої оптимізації сторінок.
  • Способи формування заголовків Title. Приклади хороших і поганих тайтлів.
  • Формування тега description. Що потрібно робити, а що ні!
  • Написання keywords.
  • SEO - текст. Основні правила написання тексту.
  • Визначення унікальності тексту.
  • Дубльований контент.

Заняття 2. Опрацювання та складання семантичного ядра. Правильний розподіл ключових запитів.

Ми розберемо

  • Методи підбору ключових слів.
  • Розподіл ключових слів на сторінках сайту.
  • Що таке рівень вкладеності сторінки.
  • Що таке хлібні крихти і для чого вони потрібні.
  • Які посилання називають наскрізними і чого не потрібно робити.

Технічні елементи:

  • Що таке sitemap.xml і навіщо цей файл потрібен.
  • Створення "правильного" robots.txt
  • Файл .htaccess.
  • Сторінка 404.
  • Що таке індексація і як зробити так, щоб сайт почав індексуватися.
  • Кеш сторінки.

Заняття 3. Поняття "посилання" і її види. Авторський алгоритм залучення посилань на сайт. Поняття тИЦ (ікс) і PR

Ми розберемо

  • Вивчаємо види посилань.
  • Як перевірити число вхідних посилань на сайт.
  • Ранжирування посилань і що потрібно знати.
  • Яка кількість посилань буде найбільш оптимальним і яка частота приросту (авторський алгоритм).
  • Що таке тИЦ (ікс) і PR.
  • Як впливає тИЦ (ікс) і PR на просування.
  • Google бізнес і його допомога в просуванні.

Заняття 4. Залучення зовнішніх посилань безкоштовними методами. Типи майданчиків, які можуть поліпшити позиції сайтуних ссылок бесплатными методами. Типы площадок, которые могут улучшить позиции сайта

Ми розберемо

  • Як зробити розміщене посилання найбільш ефективним.
  • Сайти аналізатори.
  • Розміщення в каталогах.
  • Розміщення в блогах.
  • Розміщення на дошках оголошень.
  • Форуми.
  • Каталоги статей.

Заняття 5. Який має бути правильний анкор лист. Знайомство та робота з сервісами: collaborator, gogetlinks

Ми розберемо

  • Ідеальний анкор лист.
  • Вивчення роботи сервісу collaborator. Плюси і мінуси.
  • Вивчення роботи сервісу gogetlinks. Плюси і мінуси.

Заняття 6. Знайомства та робота з сервісами: miralinks, prposting

Ми розберемо

  • Вивчення роботи сервісу miralinks. Плюси і мінуси.
  • Вивчення роботи сервісу prposting. Плюси і мінуси.

Заняття 7. Знайомства та робота з сервісами: linksmanagement - плюси та мінуси. Що таке поведінковий фактор і як він впливає на SEO просування

Ми розберемо

  • Вивчення роботи сервісу linksmanagement. Плюси і мінуси.
  • Як працюють поведінкові чинники і до якого результату призводять.
  • Як пожвавити сторінки сайту і тим самим покращити ПФ. Як збільшити залученість користувачів до сайту.
  • Що краще не робити та якими сервісами не користуватися.

Заняття 8. Аналіз конкурентів - 2 методу збору + авторська методика. Сервіси і програми перевірки позицій сайту

Ми розберемо

  • Спосіб перший перевірки та аналізу конкурентів - швидкий, але достатньо не точний.
  • Спосіб другий перевірки та аналізу конкурентів - швидкий, але платний.
  • Спосіб третій перевірки та аналізу конкурентів - повільний, але досить точний (авторська методика).
  • Сервіси по збору позицій сайту в пошуку.

Заняття 9. Основні фільтри пошукової системи Google. Як не потрапити під штрафні санкції

Ми розберемо

  • Види фільтрів пошукових систем, причини яких сайти потрапляють під фільтри.
  • Фільтри Google із минулого.
  • Фільтри Google сьогодні.
  • Як не потрапити під фільтр та що робити, якщо так сталося.

Заняття 10. Системи web - аналітики, робота з ними

Ми розберемо

  • Поняття веб-аналітики. Цілі аналізу відвідуваності сайту. Засоби аналізу, зовнішні (лічильники) і внутрішні (хостинг).
  • Google Analytics, Яндекс Метрика і інші системи збору статистики.
  • Практика роботи з Google Analytics. Розбір інтерфейсу системи.
  • Ключові індикатори ефективності (KPI).
  • Складання звітів в Google Analytics.
  • Вибір оптимального інструментарію для збору статистики по сайту.

Заняття 11. Знайомство з контекстною рекламою Google Adwords (Ads). Робота з ключовими запитами

Ми розберемо

  • Знайомимося з контекстною рекламою. Поняття контекстної реклами.
  • Плюси контекстної реклами серед всіх інших сфер інтернет - реклами.
  • Мінуси контекстної реклами.
  • Основні показники якості. Як зрозуміти, що реклама добре налаштована і окупає інвестиції.
    1. CTR.
    2. Конверсія.
  • Реєстрація в системі Google Adwords (Ads). Розбір всіх тонкощів і нюансів.
  • Що таке семантичне ядро ​​- ключові запити і чим їх підбирати.
  • Показники, на які звертаємо увагу при підборі запитів.
  • Практична робота при складання семантичного ядра.
  • Групування ключових слів.
  • Формуємо файл з мінус - словами - що це таке і чи так це важливо?

Заняття 12. Створення пошукової реклами в Google Adwords (Ads). Ремаркетінг - чи так він важливий?

Ми розберемо

  • Види і типи контекстної реклами Google Adwords (Ads).
  • Визначення регіону показів. Розбір декількох нюансів.
  • Бюджет і стратегія формування ціни переходу.
  • Формування груп оголошень.
  • Працюємо з опрацьованими ключовими запитами.
  • Знайомимося з системою ремаркетингу. Плюси і мінуси даної системи.
  • Налаштування ремаркетингу:
    1. Створення аудиторії.
    2. Впроваджуємо код ремаркетингу в сайт.
    3. Створюємо контекстно - медійну кампанію.

Додаткова інформація про курс «SEO + Adwords»:

  • Кількість занять - 12;
  • Тип навчання - індивідуальне;
  • Домашнє завдання - є;
  • Сертифікат - по закінченню навчання;
  • По закінченню навчання надаються презентаційні матеріали.

Що ще Ви отримуєте?

  • Авторські методи просування сайтів будь-якої складності і конкуренції;
  • Бази ресурсів для підтримки своїх сайтів і просування нових проектів;
  • Сформований бюджет на просування сайту, який в кілька разів менше, ніж доводилося Вам платити SEOшнікам.
  • Авторські методи створення рекламних кампаній;

По закінченню курсу:

  • 100% розуміння, як просуваються сайти в пошуковій системі;
  • Розуміння того, як просунути сайт в найкоротші терміни (3, 4 місяці, в залежності від ключового запиту).
  • 100% розуміння, як працювати з сервісом Google Adwords;
  • Розуміння того, як рекламувати будь-який сайт / товар / послугу.

Що потрібно для того, щоб записатися і пройти навчання в школі SEOpractic в Києві

  1. Перейти в контакти і зателефонувати нам, для того, щоб домовитися про перше пробне заняття, або відправити заявку на безкоштовний дзвінок і ми Вам зателефонуємо.
  2. Прослухати перше заняття і прийняти рішення про проходження всього курсу (перше заняття оплачується окремо і становить - 700 грн 500 грн).
  3. Підписати договір про індивідуальне навчання, скласти графік занять, оплатити решту занятть.