Що таке ключові слова і яким чином їх підібрати. 4 слушних способу

Що ж таке, ключові слова? Ключові слова, або як їх ще називають "ключові запити" - це напрямки, які впроваджуються в сайт, для подальшого потрапляння на топові позиції пошуку. Тобто, якщо Ви шукайте "як зав'язати краватку" і знаходите сайти, які дають відповідь на дане питання, значить ці сайти просувалися по даному ключовому запиту. І чим більше таких запитів буде перебувати на сайті, тим більше позицій сайт займе в пошуку, а значить і більше відвідувачів зайдуть на веб - ресурс. Тепер, поговоримо про те, яким чином їх можна підібрати, ці самі ключові слова.

Google Adwords і Яндекс Wordstat + 2 способи підбору і все в ілюстраціях!

Спосіб №1 - соціальне опитування

Перш, ніж бігти в спеціалізовані сервіси, не погано було б провести соціальне опитування. Наприклад: у Вас є сайт, тематика електротовари. Запитайте у своїх знайомих і близьких, яким би чином вони шукали б Ваш сайт. Крім такого питання, рекомендуємо поставити запитання: "а чи всі елементи зрозумілі на сайті?". Дане дослідження допоможе Вам поглянути на свій сайт зовсім під іншим кутом. Ну і звичайно ж, допоможе зрозуміти, які ключові напрямки варто просувати.

Спосіб №2 - пошукові підказки

На скріншоті, які Ви можете побачити нижче, видно, які запити ще запитують людьми. Тобто, якщо взяти даний випадок, то питається "купити телефон". Google же в свою чергу дає ще кілька напрямків, які задавалися іншими користувачами інтернету. До речі, даний спосіб актуальний і в Яндексі.

google поиск ключевых слов

Крім того, що можна знайти актуальні ключові запити, можливо знайти і ті, які, явно, не цікавлять користувачів інтернету. Це можна побачити на другому скріншоті:

google поиск ключевых слов

Спосіб №3 - Яндекс Wordstat

Даний спосіб може викликати ряд питань, а саме: "А чому ми повинні користуватися Яндекс статистикою при підборі ключових слів? Адже це не той пошуковик, який настільки популярний в Україні". Ви будете досконалі праві. Але є одне але". Частка Яндекса на пошуковому ринку України збільшується з кожним днем. Так, ще в 2010 році, частка Яндекса налічувала близько 10%. На кінець 2016 року - частка Яндекса майже 35%. Зростання очевидний. Але повернемося до нашого способу.

Щоб відкрити і скористатися даним інструментом, досить перейти по посиланню wordstat.yandex.ua. Виглядає він таким чином:

яндекс поиск ключевых слов

Перш, ніж шукати ключові слова, рекомендуємо вказати регіон пошуку. Особливо актуальний цей пункт, якщо Ваш сайт веде комерційну діяльність, наприклад в Україні. Далі, заносите в пошуковий рядок напрямок Вашої діяльності. Натискаєте "підібрати". В кінцевому підсумку, у Вас буде така картина:

яндекс поиск ключевых слов

Від таких значень вже можна відштовхувати. Адже знаючи, скількох людей цікавить даний напрямок, можна вже припустити, скільки буде відвідувачів у Вас на сайті і скільки покупок здійсниться.

Спосіб №4 - Google Adwords

Даний інструмент ані трохи не гірше попереднього. Більш того, є цікаві моменти, які є сенс взяти на озброєння. Знайти цей сервіс можна за посиланням adwords.google.com. Швидше за все, в даному сервісі потрібно буде зареєструватись. Нас же цікавить вкладка в сервісі "інструменти" -> "планувальник ключових слів". Виглядає цей сервіс таким чином:

google ads поиск ключевых слов

Після того, як ми поставили запитання, ми отримаємо таку ось статистику:

google ads поиск ключевых слов

Зверніть увагу на те, яка конкуренція у ключового слова. Відповідно, якщо конкуренція "висока", просувати таке ключове слово буде досить важко, ніж слово, з конкуренцією "низька". Існує так само ще і "середня" конкуренція. Рекомендується вибирати ключові слова для просування з конкуренцією середньої і низької.

Підіб'ємо підсумки за чотирма способам підбору ключових слів

Ми розглянули 4 основних способи підбору ключових запитів. Який вибрати, справа за Вами. Ми ж рекомендуємо користуватися всіма доступними. Але, тепер є ще одне питання: "яким чином розподілити ключові слова по сайту". Дане питання дуже важливий і від того, яку стратегію розподілу Ви оберете, залежить успіх SEO просування сайту.

Тільки досвідчений фахівець може відповісти на це питання. Ми ж рекомендуємо свою допомогу у вирішення даного питання. Краще зрозуміти все і відразу в SEO, ніж шукати і перечитувати тонну застарілої інформації в інтернеті. Тому курси SEO - це, що потрібно!

Програми курсів та період навчання:

SEO - початківець
SEO - початківець
  • Навчання: індивідуальне
  • Тривалість курсів: 5 занять
  • 3000 грн

Докладніше про КУРС!
SEO - спеціаліст
SEO - спеціаліст
  • Навчання: індивідуальне
  • Тривалість курсів: 10 занять
  • 6000 грн

Докладніше про КУРС!
SEO + Adwords
SEO + Adwords
  • Навчання: індивідуальне
  • Тривалість курсів: 12 занять
  • 7200 грн

Докладніше про КУРС!